Jump to content


Photo

Καταγγελία-Παράπονο προς Πλαίσιο Computers Α.Ε.

Δικαιοσύνη

18 replies to this topic

#1 Αναστάσιος Βεντούρης

Αναστάσιος Βεντούρης

    Advanced Member

  • Guests
  • PipPipPip
  • 462 posts
  • Institution:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:None
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 02 Αύγουστος 2012 - 10:42 πμ

Το κάνω κοινοποίηση και σε εσάς ώστε να το μεταφέρω σε όσους περισσότερους μπορώ. Αν έχετε 10 λεπτά διαβάστε το παρακάτω κείμενο.

Καταγγελία-παράπονο προς το Πλαίσιο Computers Α.Ε.

Κάπου στις 25 Ιουλίου 2012 ξεκίνησε ο Γολγοθάς που τράβηξα για την αγορά ενός laptop. Αγόρασα μέσω internet το laptop Toshiba Satellite L850-142. Τετάρτη έγινε η αγορά και Παρασκευή το είχα στο σπίτι μου στην Καβάλα. Μέχρι και το Σάββατο 28 Ιουλίου το μεσημέρι δεν ασχολήθηκα πολύ λόγω χρόνου ώσπου τότε ανακάλυψα ένα περίεργο σημάδι στην οθόνη. Δεν ήταν καμένο pixel. Φαινόταν σαν να έχει πάρει αέρα ανάμεσα στην οθόνη και είχε μία φυσαλίδα. Περίμενα μέχρι Δευτέρα πρωί για να καλέσω το τμήμα service και να δω τι μπορώ να κάνω.

Δευτέρα 30 Ιουλίου πρωί κάνω το πρώτο τηλεφώνημα όπου με ενημερώνουν πως θα πρέπει να περάσει από έλεγχο μιας και η πολιτική της Toshiba είναι να μην δέχεται κάθε ελάττωμα σε αντικατάσταση DOA. Αμέσως κλείνω το τηλέφωνο και καλώ στο τμήμα εξυπηρέτησης της Toshiba όπου και μου το διαψεύδουν. Ξανακαλώ στο πλαίσιο όπου και τους το εξηγώ και συνεχίζουν να επιμένουν πως θα πρέπει να σταλεί στα κεντρικά της Αθήνας. Ενώ τους αναφέρω τα όσα μου είπαν στην Toshiba και τους λέω πως θα πρέπει να πάρω στο ΙΝΚΑ (ινστιτούτο καταναλωτών) για να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω και η αντίδρασή τους ήταν "Πάρε όπου θες" και μου κλείνουν το τηλέφωνο πριν αντιδράσω.

Δεν κάλεσα στο ΙΝΚΑ εκείνη την στιγμή και ξανακάλεσα στο πλαίσιο όπου η συμπεριφορά τους συνέχισε να είναι εριστική. Όταν αποφάσισα πως δεν μπορώ να κάνω αλλιώς μου λένε πως θα το στείλω στην Αθήνα και έπειτα θα παραλάβω το ίδιο ή την αντικατάσταση με δικά μου έξοδα courier μιας και αυτοί αναλαμβάνουν το service. Αυτό σε συνδυασμό με την ενημέρωση πως θα πάρει 7-10 μέρες η όλη διαδικασία, τους ρωτάω αν υπάρχει κάποια πιο σύντομη διαδικασία και μου λένε πως μπορώ να το πάω μόνος μου σε κάποιο κοντινό κατάστημα για να γίνει άμεσα ο έλεγχος και εντός λίγων λεπτών να έχω αντικατάσταση αν αναγνωριστεί βλάβη.

Να τονίσω πως από το πρωί ως και το απόγευμα που έγιναν τα παραπάνω τηλεφωνήματα (πάνω από 5 σε αριθμό προς το πλαίσιο) υπήρξαν 2 φορές όπου με το που το σήκωσαν με ρώτησαν αν είμαι ο κ. Β.Α. και μου είπαν πως θα με συνδέσουν με το κατάλληλο τμήμα προτού τους πω τι θέλω. Αντί λοιπόν να με συνδέσουν με το ανάλογο τμήμα, μου το έκλεισαν 2 φορές.

Αποφασίζω λοιπόν στις 31 Ιουλίου να πάω από την Καβάλα στην Θεσσαλονίκη για να λυθεί άμεσα το πρόβλημα. Μόλις φτάνω στο κατάστημα της Καλαμαριάς, πηγαίνω αμέσως στο service όπου και αναγνωρίζουν το πρόβλημα. Μου λένε όμως πως θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Toshiba γιατί ενδεχομένως να πρέπει να το στείλουν στην Αθήνα πριν προβούν σε αντικατάσταση. Εκεί ήταν που έπαθα το σοκ. Βρίσκω τον υποδιευθυντή του καταστήματος (κ. Τ.) και του εξηγώ τι έχει γίνει και πως στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου είπαν πως αν αναγνωριστεί το πρόβλημα θα γίνει άμεση αντικατάσταση. Με ενημέρωσε πως δεν μπορεί να ξέρει τι μου είπαν στο τηλέφωνο και πως αποκλείει κάτι τέτοιο μιας και η Toshiba σύμφωνα με τα λεγόμενά του δεν κάνει αντικατάσταση για όλες τις βλάβες στο hardware. Μου πρότειναν να περιμένω στο κατάστημα μιας και δεν είχα που να πάω μέχρι να απαντήσει στο e-mail που έστειλαν στην Toshiba.

Έπειτα από 1 ώρα και 45 λεπτά που έκανα βόλτα μέσα στο κατάστημα, αποφάσισα να πάρω το ΙΝΚΑ για να μου προτείνει τι να κάνω. Μια ευγενική κοπέλα στο τμήμα της Θεσσαλονίκης κατέγραψε το συμβάν και μου προέτρεψε να καλέσω την ίδια την Toshiba μαζί με κάποιες γενικές συμβουλές που μου έδωσε ως προς την συμπεριφορά μου και τα δικαιώματά μου.

Αφού κάλεσα την εξυπηρέτηση της Toshiba και εξήγησα τα όσα έχουν γίνει από την αγορά του laptop, με ενημέρωσαν πως η πολιτική τους είναι να κάνουν αντικατάσταση σε DOA σε κάθε βλάβη hardware που δεν προκλήθηκε από τον αγοραστή. Έπειτα ζήτησε ο υπάλληλος της Toshiba να μιλήσει με τον τεχνικό από το κινητό μου και αφού του είπε τι πρέπει να κάνει, μέσα σε 5 λεπτά μου έφερε καινούργιο laptop προς αντικατάσταση.

Στο ταμείο όταν με ρώτησε η κοπέλα αν με εξυπηρέτησαν καλά, της εξήγησα τα όσα έγιναν και τότε φώναξε τον υποδιευθυντή που είχα μιλήσει νωρίτερα. Του μετέφερα τα όσα της είπα και η απάντησή του σε όλα αυτά ήταν "Δεν υποχρέωσε κανείς τον κύριο να περιμένει 2 ώρες εδώ". Και όταν του είπα ότι ήταν δικό τους φταίξιμο μιας και άλλα λέει η Toshiba και άλλα κάνουν η απάντησή του ήταν "Αποκλείεται να σου είπαν όλα αυτά από την Toshiba και έτσι είναι η πολιτική που μας έχουν πει να ακολουθούμε"

Εννοείτε πως δεν πρόκειται να ξανά κάνω αγορά από το πλαίσιο καθώς θα γίνει και κοινοποίηση του παραπάνω κειμένου στα κεντρικά του Πλαίσιο Computers, Toshiba, ΙΝΚΑ όπως και σε όσα forum και blogs συμμετέχω.
Check my personal profile in Linkedin --> http://gr.linkedin.c...ourisanastasios

#2 Χρήστος Γιαννούκος

Χρήστος Γιαννούκος

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 41 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο
  • LocationAthens

Posted 06 Αύγουστος 2012 - 05:27 μμ

Φίλε Αναστάση

Θα σου περιγράψω την εμπειρία μου από το λαπτοπ, αν και είμαι διαφορετική περίπτωση,
Πριν 2 περίπου χρόνια αγόρασα ένα laptop Toshiba Satellite L500 από το πλαίσιο.

Λίγο πριν τον χρόνο (τον προηγούμενο Οκτώβριο) μου καίγεται η οθόνη
(όπως και εσύ είχες πρόβλημα με την οθόνη).
Δεν πήγα στο Πλαίσιο μιας και θα με παρέπεμπαν στην αντιπροσωπία της Ideal
(η οποία είναι 5 λεπτά από το σπίτι μου).

Αφού πέρασαν 8-9 μέρες, παίρνω πίσω τον υπολογιστή. Τον Φεβρουάριο
η οθόνη άρχισε να αναβοσβήνει και να μου κάνει γραμμές. επείδή είχα
πολύ δουλειά, δεν μπορούσα να μείνω 8-10 μέρες χωρίς υπολογιστή και
χρησιμοποιούσα μια παράλληλη οθόνη.
Αρχές μαΐου ξαναπηγαίνω τον υπολογιστή στην Ideal. Μετά από 7-8 μέρες
τον παραλαμβάνω.
Παρατήρησα στην νέα οθόνη ένα καμένο Pixel αλλά δεν έδωσα σημασία.
Τον Ιούλιου μου ξανακαίγεται η οθόνη. Ξαναπάω το λαπτοπ στην Ideal και το παρέλαβα
μετά από 13 μέρες!

Γενικά θεωρώ τους υπολογιστές της Toshiba προβληματικούς (παρόμοια άποψη
μού διατύπωσε και ο τεχνικός που συντηρεί το δίκτυο υπολογιστών στο γραφείο).

Όσο για την αντιμετώπιση από το Πλαίσιο, μου κάνει εντύπωση γιατί προσωπικά
δεν έχω παράπονα από την αλυσίδα αυτή, και είμαι συχνός πελάτης. Έχει χρειαστεί
να επιστρέψω πράγματα που αγόρασα ή να ζητήσω επισκευή και ανταποκρίθηκαν
χωρίς αντιρρήσεις (στην Αθήνα όλα αυτά).
Επίσης τα λαπτοπ της Toshiba έχουν εγγύηση ό,τι και αν συμβεί, ακόμα και αν χτυπήσεις
το λαπτοπ με σφυρί, θα στο αντικαταστήσουν. Τουλάχιστον η αντιπροσωπεία της Toshiba,
η Ideal είναι τυπική όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη (δεν μιλάω για την ποιότητα της τεχνικής υποστήριξης).
Όπως τα περιγράφεις μάλλον οφείλεται σε κακή συννενόηση της αντιπροσωπείας με
το Πλαίσιο.

Πάντως καλά κάνεις και δημοσιοποιείς την εμπειρία σου αυτή, γιατί πολλές φορές
οι εταιρίες μας έχουν φέρει στο αμήν. Όσο για το νέο σου λαπτοπ, σιδεροκέφαλο!

#3 Αναστάσιος Βεντούρης

Αναστάσιος Βεντούρης

    Advanced Member

  • Guests
  • PipPipPip
  • 462 posts
  • Institution:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:None
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 06 Αύγουστος 2012 - 06:37 μμ

Φίλε Αναστάση

Θα σου περιγράψω την εμπειρία μου από το λαπτοπ, αν και είμαι διαφορετική περίπτωση,
Πριν 2 περίπου χρόνια αγόρασα ένα laptop Toshiba Satellite L500 από το πλαίσιο.
.......
Πάντως καλά κάνεις και δημοσιοποιείς την εμπειρία σου αυτή, γιατί πολλές φορές
οι εταιρίες μας έχουν φέρει στο αμήν. Όσο για το νέο σου λαπτοπ, σιδεροκέφαλο!


Καλησπέρα Χρήστο. Τελικά πάντα θα υπάρχουν δύο διαφορετικές απόψεις. Ο λόγος που πήρα Toshiba είναι για το εξαιρετικό τους service σύμφωνα με τα όσα έχω ακούσει-διαβάσει. Να που κάποιος είναι δυσαρεστημένος :rolleyes:

Ο λόγος που το έγραψα είναι για να δουν και άλλοι χρήστες πως δεν πρέπει να αφήνεις τίποτα στα χέρια των άλλων. Δεν ήταν η πρώτη φορά που πήρα τον νόμο πάνω μου. Σε μία παρόμοια κατάσταση με το κινητό μου τηλέφωνο σε άλλη εταιρεία, αρνήθηκαν να μου κάνουν αντικατάσταση DOA και αναγκάστηκα να τυπώσω τον νόμο και να πάω στο κατάστημα όπου τους ενημέρωσα πως σε μη εφαρμογή του, θα καλούσα την αστυνομία για να τους αναγκάσει να τον εφαρμόσουν.

Το παν είναι να ενημερώνεσαι για τα πάντα και πάνω από όλα για τα δικαιώματά σου ως χρήστης αλλά και ως αγοραστής. Δεν χρειάζεται να διεκδικείς παραπάνω από όσα πρέπει. Αρκούν μονάχα αυτά που σου δίνει το ίδιο το κράτος.

Ευχαριστώ για τις ευχές και ελπίζω να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσω ξανά την εγγύηση :P
Check my personal profile in Linkedin --> http://gr.linkedin.c...ourisanastasios

#4 Guest_ΚΟΥΡΟΥΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_*

Guest_ΚΟΥΡΟΥΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_*
  • Guests

Posted 07 Αύγουστος 2012 - 11:25 μμ

ΦΙΛΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΝΑΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΜΕΤΑ ΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΩΝ ΚΑΙ 4 ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΕΙΧΑ ΜΟΝΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΕΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΕΜΠΡΟΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΛΟΚΑΡΙΣΕ 17 ΚΑΝΑΛΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΑ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ ΘΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ. ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΘΕΣΗ(ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ) ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΣΚΑΪ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 20 ΕΥΡΩ. ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ. ΜΟΝΟ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΦΥΜΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΖΩ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ LIKE ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑ TURBO-X LAPTOP ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 20 ΕΥΡΩ. ΤΟ ΜΟΝΟΔΑΙΚΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΑΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ EMAIL ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. ΤΩΡΑ Ο ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕ 22 ΚΑΝΑΛΙΑ.
ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ.

#5 Αναστάσιος Βεντούρης

Αναστάσιος Βεντούρης

    Advanced Member

  • Guests
  • PipPipPip
  • 462 posts
  • Institution:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:None
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 08 Αύγουστος 2012 - 10:46 πμ

ΦΙΛΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΝΑΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΜΕΤΑ ΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΩΝ ΚΑΙ 4 ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΕΙΧΑ ΜΟΝΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΕΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΕΜΠΡΟΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΛΟΚΑΡΙΣΕ 17 ΚΑΝΑΛΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΑ ΕΝΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ ΘΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ. ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΘΕΣΗ(ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ) ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΣΚΑΪ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 20 ΕΥΡΩ. ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ. ΜΟΝΟ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΦΥΜΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΖΩ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ LIKE ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑ TURBO-X LAPTOP ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 20 ΕΥΡΩ. ΤΟ ΜΟΝΟΔΑΙΚΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΓΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΑΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ EMAIL ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ. ΤΩΡΑ Ο ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕ 22 ΚΑΝΑΛΙΑ.
ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ.


Σε είχα διαβάσει στο facebook πριν λίγες μέρες. Όταν έψαχνα να δω τι θα κάνω. Αφού ξεμπέρδεψες καλά να λες.

Την παραπάνω καταγγελία την είχα κάνει κοινοποίηση και στο πλαίσιο και η απάντηση που πήρα ήταν το ίδιο ακριβώς κείμενο με διαφορετικά λόγια όπου στο τέλος λέγαν και ένα συγνώμη.
Check my personal profile in Linkedin --> http://gr.linkedin.c...ourisanastasios

#6 Χρήστος Γιαννούκος

Χρήστος Γιαννούκος

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 41 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο
  • LocationAthens

Posted 08 Αύγουστος 2012 - 09:21 μμ

Ο λόγος που πήρα Toshiba είναι για το εξαιρετικό τους service σύμφωνα με τα όσα έχω ακούσει-διαβάσει. Να που κάποιος είναι δυσαρεστημένος :rolleyes:


Για να είμαι ξεκάθαρος, η Ideal είναι όντως πολύ τυπική στην τεχνική υποστήριξη, το πρόβλημά μου είναι με την ποιότητα
της υποστήριξης. Τα ανταλλακτικά που χρησιμοπούν μού βγήκαν 3 φορές σκάρτα και χρειάζονται περίπου 10 ημέρες μέχρι την
επιδιόρθωση.

Πάντως πολύ καλά κάνεις και επιμένεις γιατί πολλοί βασίζονται στην αδράνειά μας ως καταναλωτές για να βγάλουν χρήματα

#7 Guest_ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ_*

Guest_ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ_*
  • Guests

Posted 21 Νοέμβριος 2012 - 01:06 μμ

ΚΙ ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑΝ ΦΟΡΗΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤTURBO-X ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΎΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ Ο ΚΕΝΣΟΡΑΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ ΣΕ ΆΛΛΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕς ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ. ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕ-ΕΛΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΔΕΝ ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ. ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΝ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ WINDOWS ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (ΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΡΘΕ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝ!
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΗ ΜΑΓΟΥΛΑ-ΑΤΤΙΚΗΣ, ΟΠΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΕΓΝΩΣΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΟΥ HARTWARE.
ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕ E-MAILS, ΚΥΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ, ΔΕΝ ΕΦΕΡΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ OFFICE 2007, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ANTIVIRUS ΤΗΣ ΟΤΕΝΕΤ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ (WINDOWS). Η ΕΤΑΙΡΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΗ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ, ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ OFFICE ΚΑΙ ANTIVIRUS, ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΞΑΝΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ, ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΩ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ E-MAIL: ni.kar@freemail.gr, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗΣ

#8 Guest_Γιωργος_*

Guest_Γιωργος_*
  • Guests

Posted 20 Μάρτιος 2013 - 04:24 μμ

Τα ίδια έχω πάθει και εγώ τώρα με τα μελάνια τα οποία πουλάει το πλαίσιο και λέγονται @Worκ.

Πιο συγκεκριμένα έχω τον εκτυπωτή HP Photosmart Plus B209 , ο οποίος μέχρι την ημέρα που χρησιμοποίησα
τα μελάνια @Worκ δεν είχε κανένα πρόβλημα. Κατά την διάρκεια μιας εκτύπωσης άλλαξα τα μελάνια του εκτυπωτή,
γιατί είχαν αδειάσει πια με αυτά της @Worκ τα οποία είχα προμηθευτεί από το Πλαίσιο έπειτα από παρότρυνση πωλητή.
Το αποτέλεσμα ήταν να κολλήσει ο εκτυπωτής γιατί έπαθε βλάβη.

Όταν πήγα στο Πλαίσιο το μηχάνημα με τα μελάνια και ζήτησα αντικατάσταση του εκτυπωτή με καινούργιο όπως αναγράφεται πάνω στην συσκευασία του μελανιού, η απάντηση ήταν ότι ο εκτυπωτής δεν χάλασε από τα μελάνια και όταν προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα πριν την τοποθέτηση του συγκεκριμένου μελανιού οι απαντήσεις που πήρα ήταν απαξιωτικές.

Μακριά από το Πλαίσιο είναι κόμμα εκεί μέσα όλοι και δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου....

#9 Guest_Nikos sismanis_*

Guest_Nikos sismanis_*
  • Guests

Posted 20 Απρίλιος 2013 - 11:14 πμ

Διάβασα όλα τα παράπονα και είχα ακριβώς το ίδιο με τα μελανια @work αφού απο βλακεία μου με έπεισαν ότι είναι τα καλητερα και ο εκτυπωτης μου παπα οι ίδιοι απο την hp μου είπαν ότι εφταιγαν τα μελανια.παιδιά είναι απλά τα πράγματα έπιασα συζήτηση σε μια παρέα με ένα παιδί που δούλευε εκει και μου είπε ότι τους βάζουν για να περνουν λεφτά παραπανο και με την απειλή απόλυσης να πουλάνε αυτά τα @work και τα αλλα τα turpo πως τα λένε ενώ και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι είναι για τον π.....!!!μακριά !!!

#10 kostask

kostask

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 27 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο

Posted 23 Ιούνιος 2013 - 06:58 μμ

Έχω αρκετές κακιές εμπειρίες από το PLAISIO, νομίζω ότι μια εταιρεία γενικά κρίνεται από το after sales της! Για παράδειγμα η πολιτική με τα turbo-x προϊόντα είναι ότι τα αλλάζουν σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις και αφού τους ενοχλήσεις συνέχεια, ενώ αν πχ τους πας ένα προϊον άλλης εταιρείας θα σου πουν βεβαίως να την αλλάξουμε.Επίσης σιγά σιγά αποσύρουν τιθς υπόλοιπες εταιρείες και προωθούν όλο και περισσότερο τα turbo-x, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην έχουν και καθόλου ποικιλία.Δηλαδή ή turbox που κάνει 10 ή κάτι άλλο που κάνει 50, οπότε την πατάς και παίρνεις το μάπα τους. Νομίζω ότι τους χρειάζεται αντίστοιχη περίπτωση με αυτό που είχαν κάνει στην dell

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο μην σας κουράζω
http://www.customert...l_hell_dell_did

#11 Χρυσούλα Παπαδοπούλου

Χρυσούλα Παπαδοπούλου

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 32 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο

Posted 27 Ιούνιος 2013 - 12:28 μμ

Ενδιαφέροντα τα προαναφερόμενα αρνητικά σχόλια, που μπορώ να πω πως με εκπλήσσουν. Αν με ρωτούσε κάποιος για τη συγκεκριμένη εταιρεία πριν την ανάγνωση των παραπάνω θα έλεγα τα καλύτερα, προφανώς εντυπωσιασμένη από την άμεση και ευγενική προσέγγιση των υπαλλήλων κατά τις επισκέψεις μου στο κατάστημα. Βλέπω τώρα όμως και μια άλλη πλευρά που ομολογουμένως μου ήταν άγνωστη. Η πρώτη εντύπωση είναι τελικά αμφισβητήσιμη.

#12 MakoErvin

MakoErvin

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 27 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο

Posted 28 Ιούνιος 2013 - 12:50 μμ

Κι εμένα μου κάνει εντύπωση αυτή η αντιμετώπιση, καθώς το Πλαισιο έχει χτίσει γενικά μία καλή φήμη όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών

#13 Vasilis Vrrr

Vasilis Vrrr

    Webvistas Enthusiast

  • Members
  • 28 posts
  • Institution:Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Position:M.Sc. Student
  • Course:Στρατηγική και Σχεδίαση για το Διαδίκτυο

Posted 28 Ιούνιος 2013 - 03:05 μμ

Από προσωπική εμπειρία, παλαιότερα έιχα αγοράσει από το πλαίσιο ένα MP3 player το οποίο έκλεινε και δεν λειτουργούσε σωστά. Το πήγα για επιδιώρθωση και μου εδώσαν αμέσως καινούργιο χωρίς να τους ενοχλήσω ιδιαίτερα. Επίσης, από διάφορους γνωστούς που είχαν τύχει σε παρόμοια περίπτωση, έχω ακούσει ιστορίες, όπου και για πιο σοβαρές βλάβες, πχ υπολογιστής, το service αν όχι αμέσως, εν τέλει απέδιδε και το προβληματικό εξάρτημα είτε διορθωνόταν είτε αντικαθίστατο. Αυτό έχω ακούσει σε διάφορους χώρους και από διαφορετικά άτομα, είναι ότι αν και η εξυπηρέτηση πελατών είναι ικανοποιητική, η ποιότητα στα TurboX δεν είναι και η καλύτερη και βγάζουν συχνά προβλήματα, στοιχείο που κάποιος πρέπει σίγουρα να προσέχει σε μια αγορά πέρα από την χαμηλή τιμή. Πιστεύω γενικά, όμως ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και επειδή κάποιος πελάτης έμεινε δυσαρεστημένος ή έπεσε στην περίπτωση συνεχών βλαβών ή κακού σέρβις, δεν σημαίνει ότι είναι και ο κανόνας για την συγκεκριμένη εταιρία, αλλά και για όποια άλλη εταιρία έχει ακουστεί κάποια φήμη.

#14 Guest_σοφία_*

Guest_σοφία_*
  • Guests

Posted 30 Ιανουάριος 2014 - 10:44 μμ

έπαθα και εγώ το ίδιο με την αγορά ενός εκτυπωτή EPSON Workforce. Έβγαλε κατευθείαν πρόβλημα και αντί να τους το επιτρέψω από την πρώτη μέρα άκουσα τις συμβουλές τους για ρυθμίσεις που δεν έκαναν τίποτα. Τους το επέστρεψα 10 μέρες αφού το αγόρασα και μου είπαν ότι θα μου το φτιάξουν . Επέμεινα για αντικατάσταση και είμαι εν αναμονή. Γνώρισα άλλον έναν στην ουρά που τον ταλαιπωρούν δυο μήνες. Ομαδική αγωγή αξίζει στους απατεώνες.



#15 Guest_ΧΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ_*

Guest_ΧΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ_*
  • Guests

Posted 08 Μάιος 2014 - 09:21 πμ

ΑΠΑΤΗ ME THN ΕΓΓΥΗΣΗ .Αγορασα στις 3/02/14 ενα turbox tablet απο το καταστημα του Πειραια και σε λιγοτερο απο δυο μηνες χαλασε το κουμπι εκκινησης κι ενω το tablet συνοδευεται απο εγγυηση 1 ετους μου ζητηθηκαν 10€ για επισκευη ισχυριζομενοι δικη μου ευθυνη.Με λιγα λογια βρισκουν δικαιολογιες για τα δευτερης ποιοτητας υλικα που χρησιμοποιουν.Δεν προκειται να αγορασω ποτε ξανα τιποτα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.



#16 Guest_Δημητρης_*

Guest_Δημητρης_*
  • Guests

Posted 09 Μάιος 2014 - 08:31 μμ

Αγαπητοι φιλοι εκμεταλλεύομαι και εγω το Topic του φιλου και καταθετω και εγω...

Η συνεργασία μου με την εταιρεία Πλαίσιο μετράει 14 χρόνια. Αυτά τα 14 χρόνια πάντα οι συστάσεις που έδινα είτε σαν διευθυντής προμηθειών με εξωτερικούς συνεργάτες είτε σαν μηχανικός, σε συναδέλφους μηχανικούς, ήταν πάντα οι καλύτερες. Πίστευα ότι υπήρχαν σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης γι'αυτό και όλα αυτά τα χρόνια έμεινα πιστός στους ανθρώπους που υπάρχουν πίσω από την εταιρεία Πλαίσιο. Κατά το παρελθόν όχι το πολύ μακρινό, άμεσο θα έλεγα, είχαμε προβεί στην αγορά ενός laptop TURBO X i7 το οποίο μέσα σε ένα χρόνο το φέραμε προς επισκευή 2 με 3 φορές. Δεν κατηγορήσαμε ποτέ το μηχάνημα που χάλασε σε πάρα πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα, κατά την κρίση μας θα λέγαμε, αλλά από την άλλη επαινέσαμε το service στο κατάστημα Περιστερίου για την τήρηση του 4ωρου αποκατάστασης όπως περίτρανα αφήνετε να εννοηθεί ότι παρέχετε. Προ μηνός η εταιρεία μου προέβηκε σε μια δεύτερη αγορά ενός laptop TURBO X i7 και προς μεγάλη μας αρνητική έκπληξη χάλασε και αυτός χωρίς να έχει κλείσει ένα μήνα ύπαρξης. Πάλι δεν κατηγορήσαμε το μηχάνημα. Οπλισμένοι λοιπόν με περισσή αυτοπεποίθηση από την πρώτη εμπειρία μας με το service της εταιρείας Πλαίσιο ότι σε 4 ώρες θα έχουμε το μηχάνημά μας πίσω επιδιορθωμένο, μείναμε έκπληκτοι όταν οι συστάσεις που έγιναν ήταν ότι κάτι τέτοιο δεν θα γίνει και ότι το laptop TURBO X i7 θα πρέπει να πάει στα κεντρικά με άγνωστο το πότε θα μας επιστραφεί. Από αυτή τη δυσάρεστη θέση που βρίσκομαι θέλω να σας δώσω συγχαρητήρια μου για την πιο καλή και πιο παραπλανητική επιλογή διαφημιστικού σποτ.
Στην προκειμένη περίπτωση μόνο το μάρκετινγκ έχει θριαμβεύσει!!!! Το 4ωρο σέρβις δεν υφίσταται αφού έχω δώσει το μηχάνημα εδώ και 4 ημέρες και ακόμα δεν υπάρχει κάποιος να μου απαντήσει για την φύση της βλάβης καθώς επίσης και για την ημερομηνία αποκατάστασής της και επιστροφής του μηχανήματος σε εμένα.
Σήμερα, κατόπιν γαϊδουρινής υπομονής δικής μου τελικά, μίλησα με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος του Πλαισίου Κηφισιάς, τον κύριο Μήτση Χαρίτο, ο οποίος αποτελεί λαμπρή εξαίρεση του σημερινού στροβιλισμού που υπέστει καθώς ο ένας εκπρόσωπός σας με πέταγε στον άλλο, αποποιούμενοι των ευθυνών τους, μας δόθηκε μια απάντηση ότι το καινούργιο laptop TURBO X i7 θα μας δοθεί ανακατασκευασμένο.

Μία εύλογη ερώτηση που έχω: άμα είναι να έχω ανακατασκευασμένο laptop τότε γιατί εξαρχής να προβώ στην αγορά καινούργιου;

Λυπάμαι που στην σημερινή δύσκολη  περίοδο που η εύρεση εργασίας είναι δύσκολη και τις περισσότερες περιπτώσεις αδύνατη είμαι αναγκασμένος να δυσανασχετώ με τους συνεργάτες μου λόγω του ότι εσείς δεν είσαστε σε θέση να αποκαταστήσετε την βλάβη στο 4ωρο το οποίο προμοτάρετε κάτι το οποίο λειτούργησε καταλυτικά προς την αγορά της συγκεκριμένης μάρκας TURBO X και το οποίο αποτελεί εργαλείο της δουλειάς μου και όχι τρόπος διασκέδασης. Οι εργατοώρες που χάθηκαν αυτές τις 4 ημέρες, ανεκπλήρωτες….



#17 Guest_Aris Fotopoulos_*

Guest_Aris Fotopoulos_*
  • Guests

Posted 10 Μάιος 2014 - 10:37 μμ

Αν είσαστε επαγγελματίες και θέλετε να αγοράσετε από το ΠΛΑΙΣΙΟ σκεφτείτε το ξανά. Καμένο 
τροφοδοτικό εντός εγγύησης, λίγο πριν λήξει η εγγύηση, το πάω για service και προσπαθούν 
να με πείσουν ότι είναι εκτός εγγύησης. Δεν καταλαβαίνω μία και το δέχονται ότι είναι 
εντός. Το αντικαθιστούν όχι με ίδιο αλλά με ένα turbox του 1/3 της αξίας. Δεν δίνω 
σημασία, τους πληρώνω και 35 ευρώ κερατιάτικα επειδή απασχόλησα κάποιον, αν και δεν θα 
έπρεπε, και πάω πίσω στο γραφείο για δουλειά. Το ανοίγω και διαπιστώνω ότι πήρα δώρο και 
μια ανεμογεννήτρια. ΠΛΑΙΣΙΟ; Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος για να 
ασχολούμαι με τσίπιδες. Και αν κάποιος από το ΠΛΑΙΣΙΟ θέλει να πει ότι λέω ψέματα, ας μου 
κάνει μήνυση. S/N 20110533410.


#18 Guest_ΚΓ_*

Guest_ΚΓ_*
  • Guests

Posted 24 Ιούνιος 2014 - 01:17 μμ

Καλησπέρα.

Βρήκα το συγκεκριμένο thread κάνοντας αναζήτηση για παράπονα σχετικά με αντικαταστάσεις ελαττωματικών προϊόντων και ήθελα να καταθέσω και τη δική μου εμπειρία. Το παρακάτω κείμενο είναι ακριβώς αυτό που εστάλη στο Ινστιτούτο Καταναλωτή, στη Γ. Γ. Καταναλωτή και κοινοποιήθηκε στο Πλαίσιο Περιστερίου.

Θέμα: Περί αντικαταστάσεως ελαττωματικού προϊόντος - N.3043-2002

 

Υπ' όψιν ΙΝΚΑ/Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος

Υπ' όψιν Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

Κοιν.: ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E. - Κατάστημα Περιστερίου

 

Αγαπητοί κύριοι,

 

με την παρούσα ηλεκτρονική επιστολή θέλω να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκειά μου προς την εξυπηρέτηση της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε. και ειδικότερα του καταστήματος Περιστερίου.

 

Την Τρίτη 3 Ιουνίου 2014 αγόρασα από το εν λόγω κατάστημα ένα κινητό τηλέφωνο μάρκας LG, τύπου L7ii P710, με IMEI 353443060226482. Η συσκευή εμφανίζει ελάττωμα, μη συνεχές αλλά επαναλαμβανόμενο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τόσο με το μικρόφωνο όσο και με το ακουστικό, με αποτέλεσμα τη χειρίστη ποιότητα επικοινωνίας με τον εκάστοτε συνομιλητή μου. Ειδικότερα: η φωνή μου «μικροφωνίζει» στο ακουστικό του συνομιλητή μου, ο οποίος κάνει παράπονα ότι «ακούγομαι από πολύ μακριά» και στο ακουστικό μου ακούγεται βουητό/«φύσημα» όταν ο συνομιλητής μου μιλάει.

 

Θεωρώντας ότι το πρόβλημα δύναται να παρουσιάζεται από σφάλμα του λογισμικού της συσκευής, προχώρησα σε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων (hard reset), ενέργεια η οποία προτείνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία και που τελικά ουδεμία λύση επέφερε στο ζήτημα. Προσπαθώντας να αποκλείσω την πιθανότητα ελαττωματικής κάρταςSIM, τοποθέτησα την κάρτα σε έτερη συσκευή για διάστημα λίγων ημερών, όπου το πρόβλημα δεν αναπαρήχθη.

 

Ως εκ τούτου, και με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα με ζημιώνει οικονομικά, αποφάσισα να επισκεφτώ το παραπάνω κατάστημα την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014μόλις δεκαεπτά (17) ημέρες μετά την αγορά της συσκευής και να ζητήσω την αντικατάστασή της, κάνοντας χρήση του νομίμου δικαιώματός μου, όπως αυτό περιγράφεται στα άρθρα 534 έως και 537, 540, 547 και 548 περί πραγματικών ελαττωμάτων και ελλείψεως συνομολογημένων ιδιοτήτων, όπως αυτά έχουν τροποποιηθεί στο Άρθρο 1 του Κεφαλαίου Α΄ του Νόμου υπ' αριθ. 3043 της 21ης Αυγούστου 2002.

 

Το κατάστημα αγνόησε παντελώς τις διατάξεις του ανωτέρω Νόμου, αντιπαραθέτοντάς μου την πολιτική της εταιρείας ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε., η οποία κάνει λόγο για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος σε διάστημα μόλις επτά (7) ημερών από την ημερομηνία αγοράς, και η οποία αντιβαίνει με το Άρθρο 537, το οποίο καθιστά σαφές ότι ελάττωμα το οποίο διαπιστώνεται εντός έξι (6) μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοσή του, όσο και με το Άρθρο 540, το οποίο κάνει λόγο για το κατ' επιλογήν δικαίωμα του αγοραστή αντικατάστασης του πράγματος, μείωσης του τιμήματος ή υπαναχωρήσεως από τη σύμβαση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση.

 

Επίσης, το κατάστημα αποποιείται των ευθυνών του, παραβαίνοντας με τον τρόπο αυτό τα Άρθρα 534, 535 και 537, τα οποία καθιστούν σαφές ότι:

ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα (Άρθρο 534),

ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως [...] δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας (Άρθρο 535) και

ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες (Άρθρο 537).

 

Παρακαλώ όπως μεριμνήσετε για την τακτοποίηση του ζητήματος αυτού, ενημερώνοντάς με για το ποιες πρέπει να είναι οι επόμενες ενέργειές μου.



Με τιμή,



#19 Guest_mado_*

Guest_mado_*
  • Guests

Posted 18 Σεπτέμβριος 2014 - 03:06 μμ

Γεια σε ολους...αγορασα πριν 8 μηνες toshiba αξιας 800 ευρω το οποιο κ βεβαια χαλουσε συνεχεια η καρτα γραφικων και η οθονη 4 φορες συγκεκριμενΑ...απο τους 8 μηνες τους 5 ειναι στην αθηνα στην ideal...την τεταρτη φορα π χαλασε ηρθε η ωρα να πουνε οτι βρηκαν νερο στο πληκτρολογιο, πιπες...ακομα τρεχω κ περιμενω απαντηση τους μηπως και το αντικαταστησουν...



Reply to this topic



  



Also tagged with one or more of these keywords: Δικαιοσύνη

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (1)